Bestelproces

Stap 1 - Kies het gewenste artikel

  • Navigeer in een categorie naar keuze.
  • Om vanuit de categoriepagina te bestellen klik je op de knop met daarin een winkelwagen afgebeeld.
  • Wil je meer informatie of meerdere aantallen bestellen dan klik je op de knop bekijk product of je klikt op de afbeelding. Je komt dan uit op de productpagina waar je de aantallen en eventuele voorkeuren kunt aangeven. Je klikt dan vervolgens op de knop met daarin de tekst ''Plaats in winkelwagen''.Je gaat nu automatisch door naar de winkelwagen, wil je verder winkelen klik dan op ''Ga verder winkelen''. Zodra je de gewenste artikelen heeft gevonden, klik dan op ''Afrekenen''. 

Stap 2 - Uw gegevens
Om jouw bestelling te kunnen verwerken, hebben wij een aantal gegevens van je nodig. Deze gegevens gebruiken wij enkel voor het versturen van jouw bestelling.

  • Je kunt inloggen wanneer je een account hebt aangemaakt.
  • Heb je nog geen account aangemaakt, dan kun je een account aanmaken door de optie ''Maak een account aan'' voor jouw volgende bezoek aan te vinken in het afrekenscherm.
  • Wil je geen account aanmaken? Vul dan dan alleen de gegevens in en vink het vakje ''Maak een account aan'' voor jouw volgende bezoek dan niet aan.

Stap 3 - Verzendwijze
Je kiest de verzendwijze, wij bieden de volgende mogelijkheden aan:

  • Je kunt jouw bestelling laten verzenden naar het factuuradres.
  • Apart afleveradres invoeren. 

Meer informatie over verzenden en verzendkosten vind je op de pagina Verzenden.

Stap 4 - Betaalwijze
Selecteer een betaalwijze:

  • iDEAL
  • Bankcontact / Mister Cash
  • Klarna - Achteraf betalen

Meer informatie over betalen vind je op de pagina Betaalmethodes.

Stap 5 - Controleer uw bestelling
Controleer of jouw bestelling correct is.

  • Klopt de verzend en betaalkeuze?
  • Kloppen alle artikelen en de aantallen?
  • Wil je nog een opmerking toevoegen, dan kan dat in daarvoor bestemde scherm.
  • Ga vervolgens akkoord met de algemene voorwaarden.
  • Klik dan op ''Bestelling plaatsen'' en jouw bestelling is bij ons geplaatst.

Stap 6 - Betalen
Direct na het bestellen wordt je doorgestuurd naar het portaal van onze betaalprovider. Deze partij zorgt ervoor dat jij, je betaling veilig en gemakkelijk aan ons kunt voldoen. Als je de aangegeven stappen volgt dan wordt de betaling en daarmee de bestelling goed afgerond.

Stap 7 - Bevestiging
Op het door je opgegeven e-mailadres ontvang je vervolgens een bevestiging van uw bestelling.

  • Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan eerst de map ongewenste e-mail, het kan zijn dat de e-mail hierin terecht is gekomen.
  • Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op per e-mail naar info@hendrikjan.nl of telefonisch 085-0604301.

Stap 8 - Bestelling volgen
Zodra jouw bestelling wordt verzonden, krijg je van ons een e-mail met een traceer-nummer. Zo ben je op de hoogte van de actuele status en jij kunt je bestelling volgen. Je kunt hierover meer lezen op de pagina Verzenden.

Kan ik mijn bestelling annuleren / wijzigen?
Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij streven er vervolgens naar om, samen met je, tot een passende oplossing te komen. Voor het annuleren of wijzigen van een order voordat deze verzonden is, zijn uiteraard geen kosten verbonden. Weet je niet zeker of uw bestelling al onderweg is? Bel of e-mail zo spoedig mogelijk!

Als jouw bestelling al onderweg is, dan kunt je de bestelling ‘actief weigeren’. Dit houdt in dat je aan de postbode/bezorger aangeeft dat je deze bestelling niet meer wilt ontvangen, de bestelling wordt dan door de postbode naar ons teruggestuurd. Als je de bestelling in eerste instantie accepteert en vervolgens toch retour wilt sturen, dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

Meer informatie hierover vind je op de pagina Ruilen en retourneren.